Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Filmer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Filmer

kan nån förklara var jag ska lägga mina filmer som jag har på cd-r för att de ska hamna i media playern?

SEImon__

Om din xbox kan läsa cd-r så kan du köra dom direkt ifrån XBMC/P annars får du lägga dom på datorn & streama eller lägga på xboxens hd...

Comment

jag menar så att de hamnar där efter jag kopierat in filmerna på hdd ? min xbox klarar cd-r.

Comment

Du kan lägga dom vart du vill på xboxens hd. Se bara till att du pekar mot den platsen i config.xml

Comment

okej ska jag göra det med hjälp med dator eller kan jag göra utan, har nämligen inte tillräcklig lång nätverkssladd ännu =)

Comment

Original inlägg av ktd
            Om din xbox kan läsa cd-r så kan du köra dom direkt ifrån XBMC/P annars får du lägga dom på datorn & streama eller lägga på xboxens hd...
            Jag har en Thomson dvd i min box, vart finns det att få tag på de som klarar att läsa cd-r?

Comment

Du kan tweaka (våga inte fråga hur utan att söka forumet först!!!) den så kan du få den att läsa några märkans cd-r skivor.
              Annars får du byta dvd drive. Samsung är väl den som tar det mesta...

Själv har jag delat ut min dvd i datorn så jag kommer åt den från XBMC. Då har man inga problem med några format...

Comment

Original inlägg av ktd
                Du kan tweaka (våga inte fråga hur utan att söka forumet först!!!) den så kan du få den att läsa några märkans cd-r skivor.
                Annars får du byta dvd drive. Samsung är väl den som tar det mesta...

Själv har jag delat ut min dvd i datorn så jag kommer åt den från XBMC. Då har man inga problem med några format...

OM du nu är så jävla dum som du verkar...

Jag är inte en finnig jävla 14-åring som inte orkar söka på forumet.

Min fråga var ställd på ett enkelt sätt: "Vart finns det att få tag på de som klarar att läsa cd-r?"

Jag förväntar mig ett enkelt svar på frågan och inte en massa jävla skitsnack!

Jag frågade INTE om att tweaka dvd:en så den ska kunna läsa cd-r, eller hur?

Jag vill INTE streama film från mina datorer utan köra cd-r från min Xboxs dvd.

Jag behöver INTE några förmaningar att först leta i forumet!

Jag har haft Internet i cirka 10 år och har under den tiden ställt högst 10 frågor och blir bemött på detta sätt, heller så frågar jag inte om minsta jävla sak som så många andra verkar göra.

Tänk på att finns andra än finniga äckliga snorungar som håller på med tv-spel!

/En tv-spels samlare sedan 24 år
                Last edited by Darksidedesign; 2004-03-12, 15:36.

Comment

Onödigt inlägg Darksidedesign.KTD gav dig ju 2 tips.
                  1.Tweaka din spelare så den klarar fler format.
                  2.Byt till en Samsungspelare.

Din fredag kan inte ha börjat så bra om du får tokraseriutbrott för att ngn ger dig ett svar som har frågats och svarats på ca 15 ggr på detta forum redan.

Titta på en här tråden för vilka märken din Thomson stöder http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=12139

Tack till KTD för att han fortfarande engagerar sig och bidrar med sin kunskap trots att han har svarat på de flesta frågor ett par ggr redan.
                  Last edited by 3875; 2004-03-12, 16:52.

Comment

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=150&xSec=35
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hasni, passa dig så du inte blir påhoppad av Darksidedesign. Han har 10 års erfarenhet av Internet så han kan nog inte klicka på länkar eller söka saker själv så det är nog bäst du säger att han kan köpa en Samsung DVD drive av er, PSXCARE, för 1000:- istället för ge honom en länk...

Comment

@3875
                        Tack! Det värmde.

Comment

Original inlägg av ktd
                          Hasni, passa dig så du inte blir påhoppad av Darksidedesign. Han har 10 års erfarenhet av Internet så han kan nog inte klicka på länkar eller söka saker själv så det är nog bäst du säger att han kan köpa en Samsung DVD drive av er, PSXCARE, för 1000:- istället för ge honom en länk...
                          Jag vet, det var därför jag inte skrev denna länk:

http://www.psxcare.com/search.php?xSearch=samsung
                          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

DARKDESIGN: funderat på terapi???

för att de e inte normalt folk som får raseriutbrott för såna saker!
                            Last edited by dizazter-mazter; 2004-03-12, 20:01.

Comment

http://www.imdb.com/title/tt0305224/

:-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X