Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Du kan tweaka (våga inte fråga hur utan att söka forumet först!!!) den så kan du få den att läsa några märkans cd-r skivor.
Annars får du byta dvd drive. Samsung är väl den som tar det mesta...
Själv har jag delat ut min dvd i datorn så jag kommer åt den från XBMC. Då har man inga problem med några format...
Du kan tweaka (våga inte fråga hur utan att söka forumet först!!!) den så kan du få den att läsa några märkans cd-r skivor.
Annars får du byta dvd drive. Samsung är väl den som tar det mesta...
Själv har jag delat ut min dvd i datorn så jag kommer åt den från XBMC. Då har man inga problem med några format...
OM du nu är så jävla dum som du verkar...
Jag är inte en finnig jävla 14-åring som inte orkar söka på forumet.
Min fråga var ställd på ett enkelt sätt: "Vart finns det att få tag på de som klarar att läsa cd-r?"
Jag förväntar mig ett enkelt svar på frågan och inte en massa jävla skitsnack!
Jag frågade INTE om att tweaka dvd:en så den ska kunna läsa cd-r, eller hur?
Jag vill INTE streama film från mina datorer utan köra cd-r från min Xboxs dvd.
Jag behöver INTE några förmaningar att först leta i forumet!
Jag har haft Internet i cirka 10 år och har under den tiden ställt högst 10 frågor och blir bemött på detta sätt, heller så frågar jag inte om minsta jävla sak som så många andra verkar göra.
Tänk på att finns andra än finniga äckliga snorungar som håller på med tv-spel!
Onödigt inlägg Darksidedesign.KTD gav dig ju 2 tips.
1.Tweaka din spelare så den klarar fler format.
2.Byt till en Samsungspelare.
Din fredag kan inte ha börjat så bra om du får tokraseriutbrott för att ngn ger dig ett svar som har frågats och svarats på ca 15 ggr på detta forum redan.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hasni, passa dig så du inte blir påhoppad av Darksidedesign. Han har 10 års erfarenhet av Internet så han kan nog inte klicka på länkar eller söka saker själv så det är nog bäst du säger att han kan köpa en Samsung DVD drive av er, PSXCARE, för 1000:- istället för ge honom en länk...
Hasni, passa dig så du inte blir påhoppad av Darksidedesign. Han har 10 års erfarenhet av Internet så han kan nog inte klicka på länkar eller söka saker själv så det är nog bäst du säger att han kan köpa en Samsung DVD drive av er, PSXCARE, för 1000:- istället för ge honom en länk...
Jag vet, det var därför jag inte skrev denna länk:
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment