Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
XBMC är inte buggit!
Läser hur många inlägg som helst om dan på diverse forum med folk som har problem med XBMC. Och allt mynnar ut i SBS (skit bakom spakarna)!!!
Om man inte har tummen mitt i hand så funkar det bättre än XBMP beroende på alla nya funktioner & format som inte finns i XBMP.
XBMC är inte buggit!
Läser hur många inlägg som helst om dan på diverse forum med folk som har problem med XBMC. Och allt mynnar ut i SBS (skit bakom spakarna)!!!
Om man inte har tummen mitt i hand så funkar det bättre än XBMP beroende på alla nya funktioner & format som inte finns i XBMP.
Du verkar vara påläst gällande XBMC. Har flera gånger ställt följande fråga som kanske du kan svara på då.
När jag kör film i XBMP har jag kristallklar bild, kör jag samma film med XBMC så blir bilden grynig (man ser fält med pixlar) i mörka fält.
Finns det någon inställning som fixar detta?
Tacksam för svar / SBS
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
Inte svårt alls att tolka han ville veta hur han skulle få AVI,DivX,XVID att funka i xboxen?
Svar: Spela upp dom i XMBP eller XBMC.
Övrigt gillar jag inte översittar fasoner växte från det för länge sedan, för övrigt *suck/stön*
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
skriver som jag alltid skriver: Jag tycker båda är bra
Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
respekt
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden... http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
Man ser stillastående pixlar i en något ljusare ton än den övriga mörka runtomkring. En liknelse kan vara när man kör Windows i 256 färger (fast inte så extremt förstås). Detta fenomen har jag inte med XBMP, där det svarta är svart.
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
Comment