Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HjÄlp Med Sub?!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• HjÄlp Med Sub?!!

Hej

när ja lägger in en film i xboxens hd kan ja bara se halva översättnings texten i xbmc och xbmp ja har xbmc och xbmp:n som följer me superdisc 3.7 rc8...

HUR SKA JA GÖRA???

Har du testat inställningarna i XBMC och XBMP, där finns möjlighet att justera textens läge.
    Ver 1.4 <> SmartXX v2
    LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
    IR-Mod<>XBMC

Comment

ja har testat mycke men inget funkar

Comment

Det går att ställa in textningens läge i xbmc, finns ett par andra trådar om det, sök så finner du ditt svar

Comment

Original inlägg av dizazter-mazter
          ja har testat mycke men inget funkar
          I XBMC skall du trycka på dom knapparna som ändrar sidled höjdled på bild, tryck ännu en gång & du får sk guldringarna i mitten av bilden använd sturkorset då för att flytta upp texten, jag hade samma problem innan jag kom på att man skall trycka flera gånger för att få dom i mitten på där nere på tv rutan.
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

tack pege men vilka knappar snackar du om r.l.a.b

Comment

knapparna på handkontrollen villka det nu e vet jag ej är på jobbet prova trigger?
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

tack de funka ja gick in på settings sen screen sen nånting me calibration så funka de
                = )

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X