Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBOX Media Center *CVSBUILD* 2004-04-27

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Åh kinkig silver sked i mun kanske
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av CompuTerror
      Tydligen! Annars hade jag väl aldrig bett om den... pucko!
      Det är väl sant, men när det finns på DC, Irc, ftp samt internet så kan det väl inte vara svårt att finna den ?
      Jag har då iallafall inte haft några problem att hitta de vanligaste programen till xboxnen
      Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.

* 1 Xbox360 V0078FK
      * 2 Xbox V1.3 / V1.4
      * Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

Comment

Original inlägg av Eggan
        Det är väl sant, men när det finns på DC, Irc, ftp samt internet så kan det väl inte vara svårt att finna den ?
        Jag har då iallafall inte haft några problem att hitta de vanligaste programen till xboxnen
        Jag har sett den på DC, men jag tror inte på att det är rätt version... finns det nåt sätt att se i XBMC vilken version det är?

Jag har t ex hittat XBMC 2004-05-03 men hur vet jag att den är äkta? Folk tycker att det är kul att luras här på nätet vettu...

Fattar inte er ovilja att vilja hjälpa till dessutom... skriv ingenting istället om ni inte ska säga nåt vettigt.

Comment

därför det inte är tillåtet att länka till andra ställen på nätet som åxå säljer stuff till xboxarna som har just dom sakerna för nedladdning så enkelt var det.
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av CompuTerror
            Jag har sett den på DC, men jag tror inte på att det är rätt version... finns det nåt sätt att se i XBMC vilken version det är?

Jag har t ex hittat XBMC 2004-05-03 men hur vet jag att den är äkta? Folk tycker att det är kul att luras här på nätet vettu...

Fattar inte er ovilja att vilja hjälpa till dessutom... skriv ingenting istället om ni inte ska säga nåt vettigt.

Men kör på den du! Jag har aldrig blivit lurad på nåt dylikt!
            Vet inte om det går att kolla version i XBMC, möjligen om du kollar på inställningar eller credits!
            Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.

* 1 Xbox360 V0078FK
            * 2 Xbox V1.3 / V1.4
            * Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

Comment

Jag fattar inte er ovilja att hjälpa till, ni har tydligen inte fattat vad ett forum är till för puckon! Vad tror ni, tror ni jag frågar efter var om jag inte letat i första hand själv!

Hursomhelst så mailade Eggan mig och var mycket hjälpsam, Tack Eggan!

Comment

Original inlägg av mickee
                Jag fattar inte er ovilja att hjälpa till, ni har tydligen inte fattat vad ett forum är till för puckon! Vad tror ni, tror ni jag frågar efter var om jag inte letat i första hand själv!

Hursomhelst så mailade Eggan mig och var mycket hjälpsam, Tack Eggan!
                Ja hajar ni inte allihopa... Forum är ju till för att hjälpa mickee så fort han skriker...

Jag brukar alltid hjälpa folk snabbare om de kallar mig pucko först.. det är så himla trevligt då !

Comment

Original inlägg av pege63
                  därför det inte är tillåtet att länka till andra ställen på nätet som åxå säljer stuff till xboxarna som har just dom sakerna för nedladdning så enkelt var det.
                  Går bra att maila mig i så fall... xerox1@h o t mail.com

Comment

Original inlägg av whopper
                    Ja hajar ni inte allihopa... Forum är ju till för att hjälpa mickee så fort han skriker...

Jag brukar alltid hjälpa folk snabbare om de kallar mig pucko först.. det är så himla trevligt då !
                    Jag kallade pege63 för pucko, inte dig, efter två posts som var ovillig att hjälpa till...

Comment

har mailat dig så klaga inte tack

Comment

Varför installerar ni inte WinCVS och laddar ner de senaste källkoderna och kompilerar själva istället för att gnälla för att man inte vill göra något som är emot forumets regler?! Skärp er för fan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X