Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spellistor i XBMC

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spellistor i XBMC

Streamar mina mp3-låtar från datorn till x-boxen, funkar kalasbra!
    Men hur gör jag för att lägga till låtarna till "playlisten", det är ju lite tråkigt att behöva lyssna på alla låtarna i tur och ordning!
    Har senaste versionen av Media Center!

Tacksam om någon kan hjälpa mig

Är inte en höjdare på Tyska men tycker mig notera att följande länk :
    http://xbmc.evo-x.de/xbmcfaq.html
    säger att du lägger till mp3or till spellistan med Y (gul). Vilket verkar troligt eftersom man även gjorde det med Y i XBMP !

Comment

Han kanske använder fjärren och där har dom flyttat runt nästan allt.
      Istället för "title" så är det "0" som man lägger till saker till playlistan nu.

Comment

Har i stort sett alltid varit 0 på fjärren. Title används för att komma till playlist fönstret och Back för att komma tillbaka...

Comment

Har aldrig varit "0" på XBMP så om han gick från det till XBMC så kan det vara förvirande.

Comment

Om du letar efter fler funktioner så kolla i keymap.xml. Där kan du oxå ändra knapp layouten så det passar dig om du inte är nöjd med den som den är...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X