Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
"All work and no play makes fArGo a dull boy"
__________________________________ 1 v 1.0 Xbox - Xecuter 2.3B Pro -160 GB HDD 3 v 1.6 - softmodded - 300 Gig HDD 1 Dreambox - PLi image 1 4TB Buffalo Tech NAS 1 Asus Eee Box EB1006 Myth Tv/XBMC frontend 1 3.2 GHz Dual Core, 4GB RAM, x2 TV cards, Dragon CAM Myth Tv Backend
"changed: sort settings in my files, my videos, my pictures are remembered for root and directories"
fan va bra om det innebär att xbmc kommer ihåg att en viss katalog ska visas som lista eller ikoner, etc...fanns väl i tidigare builds nån liknande funktion som listade som ikoner om det fanns en folder.jpg i mappen?
Var får man tag på den? Hemsidan under kostruktion
ftp.xbmp.uk.xbins.org
User: vad som helst
Password:homebrew
"All work and no play makes fArGo a dull boy"
__________________________________ 1 v 1.0 Xbox - Xecuter 2.3B Pro -160 GB HDD 3 v 1.6 - softmodded - 300 Gig HDD 1 Dreambox - PLi image 1 4TB Buffalo Tech NAS 1 Asus Eee Box EB1006 Myth Tv/XBMC frontend 1 3.2 GHz Dual Core, 4GB RAM, x2 TV cards, Dragon CAM Myth Tv Backend
Var får man tag på den? Hemsidan under kostruktion
gå in på supernova klicka på Games - Xbox. Här hittar du den, och ngr andra. För att kunna använda denna sidan måste du ha ett litet program som heter BitTornado-0.3.2-w32install.exe. Den kan du ladda ner här
När du installerat programet tryck på filen du vill tanka hem, och varsogod......
Längst ner på huvudsidan av XBMC så scrollar det nyheter från BBC.
Frågan är var man kan editera dessa så att man kan få nyheter från något annat land tex Sverige.
Hej - kan inte finna var man skall skriva när man önskar fråga något så jag hoppas det är ok att göra det här. Jag råkade av misstag ändra skin på mitt XBMC och och den jag fick istället är det omöjligt att ändra tillbaks på - hjälp mig - hur göra - är uppkopplad via router så man borde väl kunna hämta någon ny istället - tacksam för svar från någon vet detta om möjligt. ( är ganska ny på detta med xbox )
har enl tid förfrågan igår om byte av skin på XBMC gjort enl ovan - gått in på FTP in i boxen - in i e:\tdata\Oface008 och öppna settings.xml och sedan leta upp "skin" - detta har jag gjort ( har högerklickat och valt View) men när man väl står där vad gör man då för att kunna se andra skin och välja ett annat ? ( går endast att trycka på + eller - vad jag kan se ) Mkt tacksam om någon kan svara hur man gör.
Comment