Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Senaste XBMC nyheterna

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hur uppdaterar jag denna spelare, gör jag delete på hela den mappen i XBOX och sen lägger in den nya?

Vad heter filerna som man vet att man har fått rätt så man inte raderar fel heller för den delen.
    Jo jag är ny på detta...

Comment

Du kan kolla i nfo filen för vissa builds där brukar det stå.

Comment

Original inlägg av Psyfus
        Du kan kolla i nfo filen för vissa builds där brukar det stå.
        Finns det ingen som gjort detta tidigare som kan skapa en guide som alla fattar ink. jag *är ganska trögg så skriv gärna så en 5:åring förstår*

Comment

Ja tog hem senaste ja hittat: XBMC.2004.1112-EXPERT i denna ligger en mapp "XBMCTex" står också i nfo´n att "XBMCTex.exe is also included." Vad gör denna? Vad är den bra för? ska den skickas med till boxen?

Drog hem XBMC 1.1.0 2004-11-13 och där va den inte med.
          Ska den med från den andra eller inte? Skulle villja veta vad den är bra för.
          Last edited by Dirty; 2004-11-16, 13:16.

Comment

?
            Vilken är den senaste XBMC

Comment

Original inlägg av ktd
              BBC? Vem har gjort din build? Det ska vara från XBOX-SCENE...

I vilket fall så går du in i home.xml och letar efter RSS. Där kan du ändra adressen...
              Om du tex vill ha DNs nyheter väljer du nån av
              Jag gjorde detta igår och det funka fint. Sedan lekte jag runt lite mer och nu scrollar inte texten längre. Allt står som det skall i home.xml så jag fattar noll!
              Ge idér på vart jag skall söka efter fel!

Jag fick igång det. Hade inte fyllt i DNS bara Gateway!
              Last edited by ergo*; 2004-11-15, 21:01.

Comment

Original inlägg av Dirty
                Ja tog hem senaste ja hittat: XBMC.2004.1112-EXPERT i denna ligger en mapp "XBMCTex" står också i nfo´n att "XBMCTex.exe is also included." Vad gör denna? Vad är den bra för? ska den skickas med till boxen?
                Fick du reda på vad den skulle vara till!?!?!? Jag är oxå bra nyfiken...
                My Milkshake Brings All The Girls To The Yard...

Comment

Original inlägg av Stelvio
                  Fick du reda på vad den skulle vara till!?!?!? Jag är oxå bra nyfiken...
                  Tyvärr inte, har frågat på några andra ställen också men får inget svar.

Comment

Var/hur kan jag ladda ner senaste XBMC? (har tillgång till varken developers kit eller de program som krävs för att kunna köra det)

//

Comment

www.piratebay.org

Comment

Senaste verren jag hittade där var från julafton.

Comment

Tackartackar

Tack för hjälpen. Funkade hur smidigt som helst

Comment

Ny version uppe på XBMC

Xbox.Media.Center.Build.20041228.XBOX-REEFER Ladda ner denna .torrent
                            Small bugfix build for the people that had problems with srt subs.
                            added/fixed: (dd-mm-yyyy) (please specify date in CET)
                            - 27-12-2004 fixed: language code expansion didn't work if running as dash
                            - 25-12-2004 changed: removed specification of first subtitle to allow new mplayer.dll to function properly

Comment

Problem med skins till senaste versionen av XBMC?

Stoppat i den just för tillfället senaste varianten av XBMC, från första jan, och nu lyckas jag inte få några skin (förutom standardskinnet alltså) att fungera alls! Oavsett vilket skin jag petar i så säger den "incompatible skin, we require skins of version 1.22 or higher"...

Nån som har nåt tips?

//arnold

Comment

Ja, för att du skall ha full kompatibilitet har man infört skin versioner. Alltså du måste ta hem en version av det skinnet du använder med skin version 1.22.

Skall du ha PM 2 hittar du det på http://www.chokemaniac.net

Mvh
                                Granqvist

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X