Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

å i XBMC

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• å i XBMC

Någon som kan hjälpa mig att få "å" att visas i subs med XBMC. Ö och Ä fungerar så vad är det för fel.

Byt font under settings - movie och subtitle
    Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

till vilket då jag får inte fram mina Å Ä Ö på katalogerna i XBMC men i undertexter är det inga problem?????
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

I själva spelaren vet jag inte hu man gör..
        Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Det är säkert så att dom glömt vissa specialtecken som våra å, ä & ö... Prova PM skinet http://www.chokemaniac.net
          Jag har gett chokeman våra tecken så i hans fonter ska dom vara med. Sen är det i mitt tycke ett skönare skin oxå. Inte så ljust som default är...

Comment

Funkar

Nu funkar det som det ska. Tackar.

Comment

Hur gjorde du Frutero?

Comment

Vilken font skall man använda?

Comment

Har inga probs med å, ä & ö. Men Bokstaven "˙". Vill kunna lyssna på Queensr˙che och stava rätt på samma gång
                  Välkommen hem till min enkla boning

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X