ok KTD..........
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
My Games, My Emulatos i XBMC
Collapse
X
-
Tack för hjälpen KTD i Fredags nu funkar XBMC kanon både som Dashboard & som spelare, Åskan slog ut strömmen i halva stan det var därför jag åkte ur.
Undrar varför jag inte använt mig av följande innan funkar ju kanon!!!
<name>WORKGROUPS (SMB)</name>
<path>smb://192.168.100.202/Music</path>
</bookmark>
Nu ser jag hela nätverket (MODER) alla datorer (PC1, PC2,PC3,PC4) & kan välja från vilken jag skall plocka filmer/musik ifrån , kanon
Jag tog hem din BUILD men som jag sa ÅÄÖ funkar på Xboxen, men den kan inte läsa ÅÄÖ på PCn?
Men jag skall installera om hela rooten på PCn se om det hjälper, tror det är det OS som gör det (är ett med SP1) till Win98SE."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
Nä på PC nä, men nu funkar det på XBXn åxå
Ta ngr bira/drinkar för mig åxå där i CA/LA
Jo en sak till kan få en REBOOT/STÄNGA AV i XBMC om man kör den som DASH?Last edited by pege63; 2004-06-14, 12:05."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
Det lavar jag att jag ska page63! Sa om du sitter pa jobbet & borjar kanna dig snurrig sa vet du varfor!
Na, du kan inte stanga av xbmc fran kontrollen eller fjarren. Tror jag sag nan som tittade pa att ev. hora en patch som UnleaschX har att om man haller in Display i 1.5 sekunder sa stanger boxen av sig men vet inte om han kom nan vart....
- Citat
- Flag
Comment

Comment