Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Angående Nätverk me xbox-pc

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Angående Nätverk me xbox-pc

Kan man på nåt sätt dela ut xboxen i ett nätverk så man genom PC:n kommer åt de som finns där? Nu menar jag inte via FTP utan att man kommer åt dom via nätverksenhet typ. Går de?

Mvh

/Sin

Antar det är nått i denna frågar efter?

http://forum.psxcare.com/support/sho...ht=dela+xboxen

(sökfunktionen är en mycket bra sak här på forumet)

Comment

Om man laddar ner de, kan man sedan dela ut t.ex xboxens dvd-läsare, och bränna spel och liknande via nätverket?

Comment

Pröva och låt andra veta genom att posta här...

Comment

Få se om jag gör de, känner att jag har haft nog med strul me boxen nu.
          Alldeles nyss så skulle jag byta nätverkskort, har 3st i pc:n jag använder, ett är kopplat till en annan pc och ett till xboxen. De som va till xboxen va på 10mbit de till den andra pc:n va på 100mbit. Så då tänkte jag byta, så jag bytte bara kablarna på huvudpc:n så att säga, men då strulade de till sig som fan, vad exakt är de man ska göra när man gör så? Tänkte testa igen imorrn.

Mvh

/Sin

Comment

Eller köp en router...

Comment

Annars kan du ju alltid mappa upp ftp-adresser i windows. Ser ju ut som vanliga enheter efter det.

Comment

Och hur gör man de då? Har testat men inte fått de å funka.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X