Har ett litet problem. När jag kör xboxmediacenter så har jag lyckats på fram katalogerna från min dator, både film , musik, picture. Jag kan även gå in i bild katalogen och se alla olika bilder. Men när jag försöker starta en "bild" blir det bara svart, den verkar inte låsa sig för det går så fint att trycka på back knappen. Samma sak gäller filmerna och mp3
100mbit är inställt, testade även att ftp:a över filerna till xboxen , då funkade det. Testade även att skapa en katalog på min dator med bara en bild,för att se om det hjälpte att inte ha så många bilder "inte så mycket att lista". Denna lade jag sedan in i XboxMediaCenter.xml, fick kat i xboxen , men när jag skulle visa filen så blev det bara svart, låter som den däremot tänker, väntade ett tag, borde inte ta så lång tid att cacha en bild.
Någon som har en lösning på problemet kanske?
100mbit är inställt, testade även att ftp:a över filerna till xboxen , då funkade det. Testade även att skapa en katalog på min dator med bara en bild,för att se om det hjälpte att inte ha så många bilder "inte så mycket att lista". Denna lade jag sedan in i XboxMediaCenter.xml, fick kat i xboxen , men när jag skulle visa filen så blev det bara svart, låter som den däremot tänker, väntade ett tag, borde inte ta så lång tid att cacha en bild.
Någon som har en lösning på problemet kanske?

r.
Comment