Nu kan man rippa musik CD med XBMC!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Rippa musik CD med XBMC!
Collapse
X
-
Japp, default MediaCenter har den. Sen har jag lagt till den i Project Mayhem oxå...
Och när vi endå är igång så har dom möblerat om i Settings...
En ny knapp i General som heter System som innehåller:
Hdd Spin down, IDL Time Out och en ny funktion som heter Instant hdd spin down som man ställer in i fyra lägen.
1. Off
2. Music Only
3. Video Only
4. Music and Video
Väljer man nått annat än 1 så kan man ställa in två andra inställningar:
1. Spindown if file is longer then (default 5 min)
2. Delay Spindown
Jag har fixat System i Project Mayhem oxå...
- Citat
- Flag
Comment
-
Grymt, men kan inte hitta funktionerna. Har tankat både WAM och HTB varianten av 1.0 men ser ingen av nämnda knappar i något av skinnen.. Hur får jag tag i det skinnet som du beskriver?
Känner du till gränserna för hur mycket man kan "möblera om" i menyerna har lyckats flytta vissa knappar till andra menyer men det går inte med alla. Tex: jag har flyttat knapparna från "SettingsScreen.xml" till "SettingsSkinLanguage.xml" och knappen som länkar till "SettingsScreensaver.xml" har flyttats dit. Men det verkar inte gå att flytta knappen som uppdaterar programlistan till någon annan meny. Är det så att vissa funktioner är beroende av menyn som de finns i men andra kan placeras varsomhelst?
Uppskattar verkligen svar på dessa frågor, det behövs för att få ett skin som både är snyggt och funktionsdugligt.
- Citat
- Flag
Comment
-
Finns bara en kompilator du kan använda, Microsoft Xbox SDK (XDK) 5778 eller senare...
Kolla på länken hur du ska göra...
http://www.xboxmediaplayer.de/cgi-bi...=ST;f=2;t=3120
Istället för WinCVS rekommenderar jag att du kör TortoiseCVS för att hämta källkoden istället...
- Citat
- Flag
Comment

Comment