Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Göra playlist i xbox mediacenter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Bläddra i låten? "nästa kapitel"-knappen fungerar ju som låtbyte i varenda dvd-spelare som jag provat iaf..
    Välkommen hem till min enkla boning

Comment

ja, men han kanske inte visste det, med bläddra i låten menar jag att man inte kan spola till ett visst ögonblick som man kanske vill höra, lite frustrerande när man vill att syskonen ska lyssna på en talbok i mp3format som är 40+ minuter lång
      * Xbox V1.1
      * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
      * 160 GB Samsung HD
      * 10 000+ Roms
      * 70+ XBOXspel

Comment

Köp en fjärr!!!
        Kostar runt en 300:- och då kan du spola i låtarna osv.

Om man kör XBMC på med boxen borde man skaffa fjärr... Hur mång kräver en sladdfjärr alá 70-tal när man köper en tv eller dvd idag?..

Comment

kan man spola med fjärr? *provar* lite småskitigt men det funkar. Och jag håller med, köpte min fjärr för 249 Den är dock inte så tålig så det är lite lösa delar som skramlar i min för att jag har tappat den ett par ggr Men räckvidden är jävligt bra och den är lätt (plastig)
          * Xbox V1.1
          * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
          * 160 GB Samsung HD
          * 10 000+ Roms
          * 70+ XBOXspel

Comment

Hehe får skaffa en fjärr då

Comment

Svart knapp växlar mellan fillista och spellista - men vilken knapp gör motsvarande sak på DVD-fjärren? Har äntligen lyckats (med handkontrollen) att lägga till låtar i en spellista (tack för bland-funktionen!) men det är smuttare att köra trådlöst :-)

Comment

Du kommer till spellistan med "title"-knappen och "back"-för att komma tebax. Lägg till låtar med nollan i fillistan. Ta bort låtar med nollan i spellistan.
                Välkommen hem till min enkla boning

Comment

Funkar kanon! Tack för hjälpen!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X