Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBMC som dashb, lite rädd...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XBMC som dashb, lite rädd...

Hallo, jag vill köra XBMC som dashboard, och har kollat upp lite trådar här i forumet. Jag vet hur jag skall göra, MEN vad händer om jag gör fel?

Om dashboardet inte startar, hur skall jag kunna återställa allting?
    För ftp går väl inte igång om inte ett dashboard går igång?

Jag lyckades göra något misstag när jag skulle lägga in XBMP som dash, men ftp:n va igång ändå! Men om den nu inte skulle vara de så är det bara att boota på Superdisc och ställa in lite grejor så får du igång ftp:n! XBMC är ett bra val som dash

Lycka Till!

Comment

Hmm, vad är superdisc? :-)

Comment

En skiva med massa program på som du kan bootbar. Om du kör mirc så kan du gå in på #super-disc @ efnet och ladda ner! Annars så brukar det finnas på DC. Hur den funkar får du reda på genom att söka lite här på forumet!

Comment

Perfekt! Jag tackar!

Comment

XBMC har ett recovery läge. Dvs. skulle du klanta till dig så att XBMC inte kan starta ordentligt startar XBMC upp en ftp server endå. Du får fram en svart ruta med röd text som talar om vilken IP boxen har...
            Skulle du ha gjort nått annat fel så får du dra gång superdisc eller en annan skiva med en dash på... Men har du gjort ett sånt allvarligt fel får du skulla dig själv...

Comment

jag gjorde det...

Tack för svaren.. Jag tog tjuren vid hornen, och det blev inga som helst problem

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X