Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ändra xlm filen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ändra xlm filen

Hej, rookie är man så ha förståelse=)
    Jag vill att när jag går in i min musik och mina filmer , så ska det vara mina filmer och min musik direkt. Nu är det ikoner för alla partitioner där.
    Man ska väl ändra något i xlm filen va?
    Vågar man ta bort saker där också. Provade att skriva sökvägen till min musik
    F\Musik mellan default taggarna, men när jag sparat och öppnar igen så är texten jag skrev borta.

Tack på förhand.

Vet inte vad du har för FTP-program men i flasfxp (för övrigt lättanvänt) måste man först spara ändringen och sen bekräfta upload för att ändringen ska bli gjord.

/Oscar

Comment

Original inlägg av BBBB
      Vet inte vad du har för FTP-program men i flasfxp (för övrigt lättanvänt) måste man först spara ändringen och sen bekräfta upload för att ändringen ska bli gjord.

/Oscar
      Gör precis så , men ändringen finns inte kvar när jag kollar xlm sen

Comment

Konstigt, är du säker att du väljer edit (inte view) när du ska öppna filen?

Comment

Original inlägg av BBBB
          Konstigt, är du säker att du väljer edit (inte view) när du ska öppna filen?
          Fick till det nu,,var tvungen ftp:a över till datorn och ändra där sen köra tillbaka den, och ja jag valde edit , mysko tycker jag med. Men det löste sig ju iaf..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X