Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan ej välja digitalutgången...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan ej välja digitalutgången...

Har nyss köpt en ny chippad xbxox 1.6 och kör med den optiska kabeln till förstärkaren som kan avkoda DD och Dts.
    När jag står i xbox mediacenter och skall välja digital går ej detta. Analog är förvalt och går ej att ändra. Kan ej heller komma in i MS Dashboard.
    Ljud får jag genom kabeln i alla fall...

Vad skall jag göra?????

//Pilo

Varför kan du inte komma in i MS dashboard? Man måste nog aktivera digitalutgången där.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Om jag går in i msdashboard så hoppar den tillbaks till huvudmenyn igen bara...

Comment

Då får du väl gå tillbaka dit du köpte den och se till att felet blir fixat. Eller om du råkar hitta superdisc 3.7rc8, gå in i www.psxcare.com menyn och välj "Install original ms dashboard"
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Om du hitter en XBMC build från idag (2004-08-20) så ändrar XBMC boxens digitalutgång!
          20-08-04 changed: Audio options now set the MS Dash settings for AC3/DTS

Comment

Du råkar inte ha en länk till den versionen? Alltså till XBMC build från (2004-08-20)....

//Pilo

Comment

Jag kompilerar mina egna XBMC så... nej...

Comment

Den versionen kan du hitta på piratbyråns tracker.

Comment

Senaste XBMC finns på FTP servern: xbmp.uk.xbins.org Login/pass xbins/homebrew
                  Xbox v1.4, Aladdin Advanced, X2 4981 Bios, 160 GB HD
                  HDD-LED, Clear Jewel + rund CCD, 80 mm LED-Fan, USB Port

Xbox länkar...Allmän Info...Bilder - Mods...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X