Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Media Center

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Media Center

var ställer man in nätverksinställningarna i media center avalaunch fungerar klockrent att ansluta med ftp men inte i media center. när jag går in i settings i media center står det att mitt ip är 0.0.0.0.0 ...anledningen till att jag vill få igång media center är att jag vill streama filer från datorn. Jag har följt guiderna till punkt och pricka men ändå inte lyckats få till det så nu misstänker jag inställningarna för nätverket

MVH
    Micke
    Det jag inte kan idag lär jag mig i morgon!

du får fixa det i xboxmediacenter.xml filen. ftpa över den till datorn och öppna med anteckningar.

//macke
    HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2

Comment

ok misstänkte detta men var i xml filen ändrar jag dessa inställningar?

Comment

det står IPadress och allt det där nästan högst upp. det är lätt att hitta

//macke

Comment

japp nu fick jag igång det tack

Comment

härligt!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X