Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ingen spelare verkar klara av mina ISO filer...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ingen spelare verkar klara av mina ISO filer...

Tjenare allihopa!

Jag har försökt att spela upp DVD ISO-filer på mitt X-box, men de hackar ganska rejält... är det någon som vet anledningen och/eller en lösning?

- Lukewarm

Mer info tack! Gäller det XBMC eller XBMP? Streamar du från datorn? Ligger de på xbox:ens hårddisk eller är det från skiva?

Comment

Tja,

Jag testade med båda två, jag har också testat från både datorn och Xbox:ens hårddisk, dock ej från skiva då jag inte har en enda skiva som min läsare klarar >_<.

Comment

Har du även testat olika DVD isos?

Mvh
        Granqvist

Comment

Tja,

Menar du olika DVD-filmer eller olika DVD-ISO typer?

Comment

Olika filmer/filer. Vilket som, bara du har testat mer än 2 olika så att man vet att det alltid blir det felet. Har du nån gång kört en fil som inte har hackat?

Mvh
            Granqvist

Comment

Tja,

Ja, det har jag, men det var inte DVD-ISO filer... jag ska ta och testa med olika fil typer sen, jag har redan testat med olika filmer... Tack för hjälpen och jag återkommer oavsett resultatet .

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X