Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbmc 2004.09.09

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbmc 2004.09.09

Får inte fart på radion. Finns en länk som heter Web Radio (som ni nog redan vet) , men när ja väljer den så händer det inget , ska det inte dyka upp kanaler osv? Eller saknar jag helt enkelt kanaler? Och jag har kontakt med nätet, vädret och imdb funkar primens!

Jepp, det händer inget för att inte Python scriptet för webradio inte finns med i rarfilen som du förmodligen har hämtat från Xbins.

Kolla
    http://www.xboxmediaplayer.de/cgi-bi...ST;f=21;t=4190

http://dwl.xboxmediacenter.de/
    finns fler roliga script att installera.

Rekommenderar AQT Browser 2 för filmtrailers.
    -=|_||_\/[-|\|=-

Comment

Har laddat ner denna version av XBMC men min fråga är, är skinet Project Mayhem också uppdaterat(PM 2004-08-31) eller måste man lägga in det speciellt ?

Hur gör man i så fall ?
      Raderar man bara det skinet i skin-mappen och sen lägger in den nya versionen.
      Christer
      XBOX 1.6, 250 GB HDD, XBMC
      TViX M4100

Comment

det är det senaste med ingen nerladdning behövs
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Perfekt, det var det svar jag hoppades på.
          Christer
          XBOX 1.6, 250 GB HDD, XBMC
          TViX M4100

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X