Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kopiera och klistra in filer från en data-dvd i XBMC?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kopiera och klistra in filer från en data-dvd i XBMC?

Har brännt ut en data-dvd från datorn med filer som jag skulle spara innan jag formaterade min dator.. men när jag var klar med formateringen gick det inte att läsa dvd-skivan i datorn men jag hittar filerna i XBMC när jag lägger in den där och undrar nu hur jag gör för att kopiera mapparna från dvd-driven till min hd?
    || Xbox 1.6 ||
    || SmartXX ||
    || Evo X ||
    || Orginal HD ||

Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..

använd xbcopy eller DVD2XBOX å lägg skivan på xbox hd å för över den till datan
    "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

Original inlägg av tarkan
      använd xbcopy eller DVD2XBOX å lägg skivan på xbox hd å för över den till datan
      men det finns ju ett komando i XBMC som heter copy men sen fattar jag inte hur man klistrar in igen när man tagit copy?? Ingen som vet?
      || Xbox 1.6 ||
      || SmartXX ||
      || Evo X ||
      || Orginal HD ||

Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X