Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

.sub vägrar att fungera.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• .sub vägrar att fungera.

Ända sen jag fick mitt xbox chippat så har xbmc\xbmp vägrat att ta emot .sub men .srt går bra... Ett tag funkade det om jag hade en .sub o en .srt i xbmp men nu verkar det ha gått åt helvete det med. Har uppdaterat xmbc (kommer inte ihåg versionen) men samma problem kvarstår, den läser endast .srt

någon som har lösningen?

Funktionen kanske är avstängt leta i XBMC, knappen längts till vänster av dom fyra små gör så att du får fram knapprader men fram bak paus stop osv, där finns åxå en knap som stänger on/off av sub.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

finns det verkligen en funktion som stänger av .sub men inte .srt? kollade runt lite men hittade inget av intresse. Om man vänder lite på det = nån som kan något program där man kan göra om .sub till .srt ?

Comment

Vet inge program, men det borde finnas nån länk eller nått till de på t.ex undertexter.se

Comment

Original inlägg av asator
          finns det verkligen en funktion som stänger av .sub men inte .srt? kollade runt lite men hittade inget av intresse. Om man vänder lite på det = nån som kan något program där man kan göra om .sub till .srt ?
          Ja det ligger på CD under PC STUFF
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X