Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Subtitle xbmc-2004-09-25?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Subtitle xbmc-2004-09-25?

Är det fler än jag som inte får subtitle att funger i "xbmc-2004-09-25"?
    Vissa rader fugerar, men de flesta försvinner eller så är det bara en massa konstiga tecken...

Den tidigare versionen Subtitle "xbmc-2004-09-17" fungerade, men inte denna!

Någon som vet vad göra?

Jag har haft jäkla strul med subs oxå i dom sista releaserna, texten blir randig typ som en zebra immelanåt. drygt som fan. kör en gammal nu (typ 2004-08-xx) tills det är fixat.
    /Mr Walker - Xbox n00b

Comment

ok, jävligt drygt, fan ett sånt simpelt fel på den som är så ny. okej om det vore en av de första releaserna...

Comment

Knasigt. Jag har då inte mycket subproblem, och jag har bytt upp mig med XBMC builds i över ett år. Säker på att det bara inte är kukade subs nu har? En del subs är ju bara riktigt sämst gjorda.
        Xbox [1.1] - Flashat
        Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]

Comment

Hos mig är det inget fel på subben iaf, eftersom den fungerar korrekt i tidigare builds.
          /Mr Walker - Xbox n00b

Comment

Nån som har nåt tips på en bra sida där man kan ladda ner subbs?
            Xbox V1.6 - 200Gb

Comment

http://www.undertexter.se

Comment

lite sent svar men...
                nej inget fel på mina subs, eftersom de fungerade i min tidigare version av xbmc, och de fungerar klockrent i datorn.

Comment

Original inlägg av holmer
                  ok, jävligt drygt, fan ett sånt simpelt fel på den som är så ny. okej om det vore en av de första releaserna...
                  Om det nu är ett så "simpelt" fel som du säger, att inte du går med i utvecklingsteamet och talar om för dom hur saker och ting skall fungera eller kanske drar hem sourcen och fixar till felet där.

Comment

Original inlägg av Kalleredig
                    Om det nu är ett så "simpelt" fel som du säger, att inte du går med i utvecklingsteamet och talar om för dom hur saker och ting skall fungera eller kanske drar hem sourcen och fixar till felet där.
                    eller så kanske man tycker att det är ett simpelt fel för att det har fungerat förut och kanske inte är så svårt att ordna tillbaka som det var förut????!!!!
                    Detta är min signatur

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X