Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

köra script ? Hur starta ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• köra script ? Hur starta ?

Det finns ju massa roliga script. tv guide rss multifeed mfl. men hur bär jag mig åt för att köra dem ? jag lägger py filen i sciript. men sen ? Mvh Flabbe

Länka till de eller så går du helt enkelt bara in i mappen och trycker på scriptet så startar det.
    Xbox V1.6 - 200Gb

Comment

jag hittar scriptet i script mappen

men när jag försöker starta py filen händer inget. Jag har gått in via mina filer i mediacenter. vad gör jag för fel ? jag har lagt över hela mappen jag fick när jag laddade ner scriptet till script mappen. inget händer.

Comment

Du har förmodligen inte installerat python! Kolla i din python mapp om den är tom eller inte..är den tom så är det bara att ladda ner! Finns för nedladdning i en annan tråd här.
        Xbox V1.6 - 200Gb

Comment

jag har python mappen och den är full med massa grejer.

Comment

En del script måste du ju konfigura innan... Typ ställa in adresser och sånt...
            Öppna pyfilen och kolla...

Comment

nu funkar scripten! Tack för hjälpen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X