Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBMCvs nätverk

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XBMCvs nätverk

Hejsan , läste hur man fixade så man kunde köra filer från datorns hårdisk och det funkar bra, nästan. Hittar alla filmer , men filmer som funkar perfekt när jag har dem på boxens hårdisk, vill inte spela upp alls när jag försöker köra dem över nätverket, XBMC toklåser sig. Någon som har nån aning om varför?
    Alla ideer motages med tacksammhet =)

Har aldrig haft det här problemet, men jag skulle väl egentligen rekommendera att du uppgraderar till senaste XBMC 1.1 och försöker igen.
    BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"

Comment

Bara för attslippa onödigt krångel, så .. ehm ser inte vilken version jag har den enda infp jag hittar är "2004-06-19 build" är det 1.1 , elle rnyare ? äldre? Buggigare =p???

Comment

Ska vara:
        Build Xbox Media Center 1.1.0

Ladda hem Mirc och besök #Xbins på efnet, där hittar du den senaste builden på Xbmc.
        BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"

Comment

tusen tack =)

Comment

Original inlägg av idge
            Ska vara:
            Build Xbox Media Center 1.1.0

Ladda hem Mirc och besök #Xbins på efnet, där hittar du den senaste builden på Xbmc.
            nja... jag skulle säga att man ska försöka hitta en version med en datering som ligger så nära i tiden som möjligt
            Last edited by mjao; 2004-10-20, 10:26. Anledning: tjocka fingrar
            Detta är min signatur

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X