Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan inte komma in på superdisc/mediacenter!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan inte komma in på superdisc/mediacenter!

När jag skulle gå in på en fil via mediacenter kom jag tillbaka till huvudmenyn (den gröna där det står memory, xbox live, settings o.s.v). När jag startar om min xbox kommer jag till också huvudmenyn.
    Hur kommer jag tillbaka till superdisc/mediacenter?
    Jag lirar Halo 2 nu!

du har väl varit på xbox live och skiten har updaterats så du måste installera om skiten igen men du behöver bara göra delen med C:\

Comment

Vadå delen C?
      Jag lirar Halo 2 nu!

Comment

allt du installerat på C:\ ska installeras om.

Comment

Jaha, men jag sparar aldrig något på C, men är superdisc installerad där?
          Jag lirar Halo 2 nu!

Comment

tror det men det ligger lite överallt men på C så finns det en fil som heter nånting som du måste göra om..

vad har du för daschboard?
            har du XBMC? isåfall borde du skaffa det...!

Comment

Jag har media center (det där med project mayhem skin), men jag är ny inom det här så jag kan inte göra det själv, men en polare kan. Dashborad har jag ingen aning om vad jag har. Jag vill bara lira Halo 2 nu!
              Jag lirar Halo 2 nu!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X