Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBMC 1.1 Power off-knappen funkar inte

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XBMC 1.1 Power off-knappen funkar inte

Har lagt in XBMC 1.1 har haft andra förut och har då inte haft detta problemet: Jag kan inte stänga av Boxen med power off knappen som finns i XBMC där emot den andra knappen som gör att man kommer tillbaka till dashborden funkar.

Tog bort några apps som jag inte använde sammtidigt som jag la in XBMC, behöver media center någon annan app för att dess power off knapp ska funka??

Funderar på att installera om dashborden med superdisk och undrar också då om filerna i Games, Video och musik försvinner??
    When there is no more room in hell the dead will walk the earth...

ladda hem XBMC 1.1 EXPERT den ska funka...

Comment

Felet ligger i hdd spindown. Det är fixat men om du inte vill uppdatera och kunna stänga av endå så är det bara stänga av hdd spindown...

Comment

Okej, vilken version är de som gäller då? allts vilken version har dom fixat till den i?? lr är det lätta att ändra själv i den befintliga??

Är det xbmc 1.1 expert? och i så fall vart hittar jag den? för jag hittar bara den valiga 1.1
        Last edited by Wizardspike; 2004-10-22, 16:18.

Comment

Alltså... XBMC teamet gör ALDRIG några build offentligt.
          Dom fixade det så fort dom såg det så hitta nån nyare än din så ska det sökert funka. Jag hade så i några timmar bara sen kom en fix och jag kompilerade om XBMC och vips så var det löst...

Comment

Okej, visste att dom inte släpper några versioner som fungerar direkt utan bara koden... men eftersom jag saknar rätt program så kan jag inte kompilera själv och det verkar som om det inte finns någon uppdaterad version av 1.1 iaf inte där jag brukar kolla...

aja bara vänta på nästa releas

Comment

ktd du skulle inte kunna skicka den du har?? för det finns verkligen inte en fixad version på nätet va jag hittar...

Nu vet jag ju inte om det passar sig att fråga efter det men då får ni säga till så gör jag de inte igen
              Last edited by Wizardspike; 2004-10-22, 17:08.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X