Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Streama från tv-kort

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Streama från tv-kort

Hejsan

Jag har ett tv-kort i min dator och skulle vilja streama tv sändningen till min xbox. Är det möjligt och i så fall hur?

mvh

Prova kolla på WinAMP.com dom har ett program för att streama i deras format NSV, borde inte vara så svårt
    BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"

Comment

Får jag, lite nyfiket, undra varför i herrans namn man skulle vilja låta tv-signalen gå via datorn och xboxen innan den når teven?

Har du någon sorts piratdekoder i datorn som ger dig tillgång till fler kanaler eller liknande? Det finns säkert någon genialisk tillämpning. Jag är bara nyfiken...

Comment

Ja du.. det är för att kunna se på tv på min projektor (har i nuläget inte möjlighet att koppla datorn till projektorn)

Comment

Hade väl varit trevligt om man hade kört MythTV.. så kan du ju spela in programmen på xboxn

Synd bara att jag själv inte ens har 1:an 2:an
          BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X