Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hack i filmer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av uzzi
    Kör du med orginalcacheinställningarna?
    Yep
    Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Meeeh..... varför ska det funka så bra för alla utom för mig?! Fattar inte... =/

Nu har jag installerat om xbmc & raderat inställningsfilerna, men det HACKAR FORTF i de filmer som jag har kunnat titta på innan.

Last edited by uzzi; 2004-12-04, 11:25.

Comment

testa att ändra ifrån PAL till NTSC med "Enigma Video Selector".
        såsom jag fattar det är det filmer som går i 23.976fps som hackar för dig

Comment

Nae, utan det är 25fps filmer också tyvärr....! Sharktale (TS onecd) tex. Den tittade jag på utan problem, inga hack eller något. Sen mixtrade jag med cacheinställningarna, då hackade den järnet. Men den hackar fort. nu när jag installerat om xbmc och nollat inställningarna. Så något mysko har ju uppenbarligen hänt =/

Comment

Funkar hyffsat!

Installerade "xbmc-2004-11-30" & nu funkar det hyssat hitills... vi får se om det fortsätter så =)

UPPDATERING: "Trodde jag ja" Börjar kolla på filmen, inte ett hack så långt ögan kunde se... men så 10 min i filmen så brakar helvetet löst. Går inte att se på den längre =/

Last edited by uzzi; 2004-12-04, 16:27.

Comment

uzzi...

har du fått fart på KAI?

undrar...

Comment

Original inlägg av peppeyea
                uzzi...

har du fått fart på KAI?

undrar...
                Funkar PRIMA

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X