Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Web radio i mayhem 2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Web radio i mayhem 2

Hej , har uppdaterat mitt xbmc till version 1.1.0 tror jag det hette.
    Längst ner till höger finns ju den där "multiknappen" där finns menyer för reboot, powert off, trailers, webradio mm. Trailers fungerar utmärkt för mig, men då jag trycker på web radio händer det ingenting...Hur fixar man det?
    Har sökt om detta problem men inte hittat någonting.

tacksam för hjälp

Funkar inte heller för mig. Jag har även kollat i käll koden och jag finner inget där man kan ändr det.. Men du kan ju göra som man brukar göra. Skapa .strm filer (sök i forumet om det)
    - detta konto avstängt, troligen hackat.

www.tcip.se | X-ecuter 2 PRO, 120GB-hårddisk |

Comment

Ahh, det funkar perfekt för mig! Har Xbox Media Center 1.1.0 2004-11-19 så det är en ganska ny build, men webradio, tvnu o trailers funkar perfekt i denna!

Comment

Funkar inte web-radion kan man alltid ladda hem "KMLBrowser.rar" vart man nu hittar den. Där finns webradio-skriptet separat... då lägger man in lite filer i python- och script-katalogen för att ersätta med de icke fungerande filerna... Står bättre i read me:n. Gjorde jag nu när radion inte fungerade i 04-11-16 builden.

/ Daniel

Comment

Original inlägg av phjant
          Funkar inte web-radion kan man alltid ladda hem "KMLBrowser.rar" vart man nu hittar den. Där finns webradio-skriptet separat... då lägger man in lite filer i python- och script-katalogen för att ersätta med de icke fungerande filerna... Står bättre i read me:n. Gjorde jag nu när radion inte fungerade i 04-11-16 builden.

/ Daniel
          Laddade hem klmbrowser, men hittar ingen readme fil. Så vet inte vad det är för filer jag ska flytta över/ersätta...

Comment

webradio ? huh... kan man ha de?.. då måste man ha xbconnect va?

Comment

Nej, du behöver bara XBMC och KML2 scriptet.
              BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"

Comment

hur lägger man in det?... adda mej på msn... micke_dh

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X