Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xlink Kai dödade min upploppling!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xlink Kai dödade min upploppling!!

När jag hade haft igång xlink kai ett par timmar på datorn , så dog hela min uppkoppling, var tvungen att ringa till min isp och höra vad som hade hänt. Fick då veta att min dator hade spammat mac adresser över hela nätet. Läste på något annat forum att nån annan hade varit med om samma sak. Frågan är nu vad det beror på ?

Själv kan jag inget om nätverk o dylik. Men vill ju gärna spela online, men vågar inte ha på xlink mer nu. Orkar inte sitta i telefonkö 30 minuter igen bara för att be dem slå på min uppkoppling igen..

sh***t pommes frites.. vågar man prova xlink..

Comment

Original inlägg av spigo
      När jag hade haft igång xlink kai ett par timmar på datorn , så dog hela min uppkoppling, var tvungen att ringa till min isp och höra vad som hade hänt. Fick då veta att min dator hade spammat mac adresser över hela nätet. Läste på något annat forum att nån annan hade varit med om samma sak. Frågan är nu vad det beror på ?

Själv kan jag inget om nätverk o dylik. Men vill ju gärna spela online, men vågar inte ha på xlink mer nu. Orkar inte sitta i telefonkö 30 minuter igen bara för att be dem slå på min uppkoppling igen..
      Akkuratt det samme skjer med meg, etter ca 1-2 timer. Da må jeg ta ut støpselet (strømen) til adsl modemet og vente i 5 min for så å kople tilbaks.

Da fungerer det igjen.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X