Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Project Mayhem 2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Project Mayhem 2

Har kört Project Mayhem-skinet ett tag nu men har kommit fram till att jag vill använda Project Mayhem 2 istället. Skulle lägga till en knapp i "högermenyn" precis som jag gjort i ettan, i dialogsubmenu.xml. Men jag har ingen sådan fil under Project Mayhem 2. Heter filen något annat?

Det löste sig...

Vet faktiskt inte var den var hur skinnet kunde fungera utan DialogSubMenu.xml, men det gjorde det i alla fall. La dit DialogSubMenu.xml från Project Mayhem 1 (pal 16x9) och den fungerade direkt, så alla ändringar jag gjorde i ettan fungerade direkt i tvåan.

Comment

Det bygger ju på samma saker i botten. Enda skillnaden är att PM2 kan dölja menyalternativ i huvudmenyn.

Mvh
      Granqvist

Comment

I PM II finns den bara i PAL mappen så ändra i den. Kör du 16:9 så läser den DialogeSubMenu.xml från PAL läget. Dvs. PM II använder DialogeSubMenu.xml från PAL mappen till alla videolägen...

Comment

Tack, älskar svar...

...tycker inte om när saker börjar fungera till synes utan anledning.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X