Hej jag har en cvs build från 04-12-09 och den är helt fantastisk tycker jag (körde xbmp innan) det mesta fungerar men jag skulle vilja att allt fungerar så
här kommer lite frågor om XBMC.
Vad är R.A.M som står i den lilla submenyn?
Web radio i sub menyn fungerar inte varför?
Är det samma som SHOUTcast top 500?
När jag startat SHOUTcast top 500 så får jag upp en lista på massa radiostationer när jag väljer en av dom så hör jag ljud en halv sekund sen får jag upp ett felmeddelande med någonting om "CDDB error" eller så hänger sig boxen. Vad göra?
Har läst någonstans att man kan lyssna på rixfm & lugna favoriter o.s.v. Hur fixar jag det?
Under menyn PICTURES så finns både bildspel & R.slideshow vad är det för skillnad?
Under menyn MUSIC Så finns det:
iTunes network share [DAAP] vad är det?
MS Soundtracks vad är det?
Under menyn VIDEOS så finns ReplayTV vad är det?
Sen läste jag någonstans att ktd hade lagt till en knapp för att kolla email på, låter hel kul! hur fixar jag såna saker?
Jaa, det här blev många frågor men det går kanske inte att svara på alla frågorna, men jag är tacksam för alla svar jag får, och hoppas att det kan hjälpa andra i samma sits oxå
här kommer lite frågor om XBMC.
Vad är R.A.M som står i den lilla submenyn?
Web radio i sub menyn fungerar inte varför?
Är det samma som SHOUTcast top 500?
När jag startat SHOUTcast top 500 så får jag upp en lista på massa radiostationer när jag väljer en av dom så hör jag ljud en halv sekund sen får jag upp ett felmeddelande med någonting om "CDDB error" eller så hänger sig boxen. Vad göra?
Har läst någonstans att man kan lyssna på rixfm & lugna favoriter o.s.v. Hur fixar jag det?
Under menyn PICTURES så finns både bildspel & R.slideshow vad är det för skillnad?
Under menyn MUSIC Så finns det:
iTunes network share [DAAP] vad är det?
MS Soundtracks vad är det?
Under menyn VIDEOS så finns ReplayTV vad är det?
Sen läste jag någonstans att ktd hade lagt till en knapp för att kolla email på, låter hel kul! hur fixar jag såna saker?
Jaa, det här blev många frågor men det går kanske inte att svara på alla frågorna, men jag är tacksam för alla svar jag får, och hoppas att det kan hjälpa andra i samma sits oxå

Comment