Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Filmdelar som dom var i XBMP i XBMC

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Filmdelar som dom var i XBMP i XBMC

Jag har kört xbmc ett tag nu men jag lyckas inte få filmerna att sitta ihop som i xbmp dvs döpa dom till samma_namn-CD1, *****-CD2. *******-CD3 osv för att dom skulle spelas upp som en lång film i stället för att behöva starta varje del för sig.... Hur gör jag eller hur döper jag dom för att få det att fungera?

Ehh... jag har bara gjort så att jag markerar cd1,cd2 osv i den ordning jag vill se dem, oavsett vad dem heter, sen när alla är markerade trycker jag svart för att komma till playlist, o sen sätter jag igång den första... så kommer alla efter varandra... kan det va det du undrar??
    My Milkshake Brings All The Girls To The Yard...

Comment

Jag gör samma som Stelvio, dock har jag DVD kontrollen, så jag trycker på 0:an på dom filmer jag vill ska spelas upp efter varandra (0:an lägger till filen i playlisten)
      BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"

Comment

Det finns ju en inställning man kan aktivera till vänster som heter "STACK" så läggs alla filer ihop som har 80% likhet i namnet. Jag har frågat i fler forum

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X