Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xbmc: hur ändra ordningen på my ...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• xbmc: hur ändra ordningen på my ...

När man startar XBMC så dyker ju menyn upp med My Programs, My Files, My Pictures osv, men eftersom jag bara använder XBMC till att spela upp film och musik så skulle jag vilja ha dessa 2 (My Videos och My Music) överst i listan.
    Jag har testat att ändra ordning under <homebuttons> men det funkar inte.
    Någon som har en lösning? Jag skulle även kunna tänka mig att ta bort de kategorier jag inte använder.
    Realesen av XBMC jag har är: XBMC Xbox Media Center 1.1.0 2005-01-06 [Drizzel]

tar du denna release XBOX_Media_Center_2005-01-15_build-IND så kan du markera ex mitt väder och deleta den posten, precis som du gör när du deletar en film eller nått sånt. denna möjlighet har ja inte sett i nån release innan.

Comment

WOW, hade ingen aning om att det gick. Man kan ju både ändra ordningen och ta bort menyer man inte vill ha. Tack Dirty

Comment

Dirty, har kollat runt lite efter den releasen du nämner men kan inte hitta den. Vet du var jag kan få tag på den?

Comment

Xbins brukar ha den senaste...

Comment

I denna tråd finns lite ledtrådar var du kan få tag på den. http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=14268

Comment

Tackar och bockar, hade självklart inte kollat där.. sorry... :|

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X