Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

problem att se filmer över nätverket

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• problem att se filmer över nätverket

har problem att se filmer över nätverket.

dvd-filmer börjar ofta lagga efter bara nån minut och ser man på avi-filmer eller mpeg så kan det bara stanna och hela boxen frysa så man måste starta om.

Vad finns det för lösning ska man ändra nått så det blir smidigare ?

har samma fel, .avi funkar bra, men streamar man .imf filer börjar det hacka efter en stund

Comment

Det låter ju mer som prestandaproblem i era nätverk än problem med xboxen... testa att laborera med cachen annars i XBMC.

Comment

ja det kanske det är men det är ju konstigt när man skickar över filer till boxen i max hastighet, fast då har jag inte XBMC igång när jag kör över filer.

Comment

jag bytte nätverkskort (3com) i datorn och problemet försvann.

Comment

jag har ett 3com

Comment

Jag provade iofs inte att uppdatera drivrutinerna, du kan ju prova med det, annars rekommenderar jag att du byter utt ditt 3com kort till något annat.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X