Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur startar man SCRIPT enkelt???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur startar man SCRIPT enkelt???

Hej igen,

Börjar bli tjatig nu.

Kan man på något enkelt sätt ha en "SCRIPT" knapp på XBMC menyn? D.v.s trycker man på den får man upp alla script man har. Förstår ni?

Som jag har nu så har jag e-post, tv och några till. Att starta dessa via mina filer, trycka på F, trycka på apps, trycka på xbmc, trycka på scripts börjar bli jobbigt.

Snälla någon förklara enkelt hur man snyggt kan fixa detta.

Trevlig helg alla XBMC fans

Vilken version av xmbc har du? Om du kan hitta menyn som egentligen heter DialogSubMenu (eller nåt likn) så finns det så du kan välja scripts där. Där du även kan välja webradio, R.A.M. o dyl. I nyare versioner av XBMC är det även där du stänger av xboxen.

Hmmm, lite kryptiskt, men vet inte hur jag ska förklara...
    Min mor var en god vän till min far
    Box 1.1, x2l, 120gb...

Comment

Jo dom XML filerna har jag hittat. Jag vill dock ha en rad till i huvudmenyn d.v.s där det står Mina Program, Mina filmer, Min Musik o.s.v och där ska det stå "Mina Scripts"

Comment

Eller så gör du en popup med länkar till de script du vill ha.Se länk Mitt XBMC

Comment

Mycket snyggt. Skulle du kunna skicka din XML fill till mig? Eller lägga ut den här på forumet?

Comment

Det där var ju toppen, skulle också vilja komma i avnjudandet av denna version.

vhartman
            farsta

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X