Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snabbspola musik?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Snabbspola musik?

Är det som jag befarar att det inte går snabbspola musik i XBMC? Har en låt på närmare 70 min som det kan vara trivsamt att hoppa över en del partier i, ngn som vet om det går?
    Last edited by Azzid; 2005-02-21, 10:35. Anledning: stavfel

pekfinger knapparna
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

pekfingerkanpparna går inte för mig. Är också väldigt intreserad hur man gör

Comment

byt till en nyare version av XBMC då eller ändra i keymap.xml

Comment

Kör XBOX_Media_Center_2005-01-15_build-IND, och tittade i keymap.xml på en nyare, den såg lika dan ut, verkar som om spolfunktionen inte är meningen att användas av defaultkonfigurationen.
          Under:
          <description>FastForward music</description>
          och
          <description>Rewind music</description>
          får man definiera vilken knapp man tycker ska sköta respektive funktion.

Comment

skaffa fjärrkontrollen om du inte vill redigera *.xml filen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X