Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fönsterstorlek

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fönsterstorlek

Har XBMC och XBMP. vill kunna ändra storleken på fönstret. som det är nu spelas allt upp i fet storlek vilket gör att roliga avi och mov snuttar som inte har så bra kvalle förstoras upp och går knappat att titta på. hur kan jag ändra detta? kanske behöver ett helt nytt program? vilket och var?

n00b

I XBMP så trycker du in select knappen tills du är nöjd med alternativen..
    å i XBMC så trycker du in start knappen.. funkade då iaf utmärkt för mig=)

Comment

Ok. skall testa. men vilken av knapparna på xboxkontrollen heter "select".
      eller är det en grej / inställning i själva programmet?

- Shultze

Comment

Original inlägg av Shultz3
        Ok. skall testa. men vilken av knapparna på xboxkontrollen heter "select".
        eller är det en grej / inställning i själva programmet?

- Shultze
        det är backknappen som brukar kallas för "select", den sitter precis brevid startknappen
        |Xbox|
        |Xenium Ice|
        |80 GiB HDD|
        |Xlink: svanfors|

Comment

Samma problem

Jag har försökt kalibrera detta på alla möjliga sätt, men bilden är cirka 3 cm för stor , subtitles är lite långt nere..

Några tips??

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X