Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HJÄLP min xbox saknar nån? xbmc<Home>

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• HJÄLP min xbox saknar nån? xbmc<Home>

när vi kludda i xboxen försvann tydligen nåt viktigt, nu står det på skärmen:

Xbmc fatal load error
    invalid<home> tag in xml- no skins found,

e som det säkert märks rätt grön inom detta område, kan det vara så simpelt som att bara ladda en ny skin , men var ifrån i så fall?

KAN FÖRRESTEN SPELA SPEL men inte använda rom eller nåt annat kul i den.

Skriv in din sökväg till hemmappen för XBMC inom <home>F:\Apps\XBMC</home> i XboxMediaCenter.xml

Comment

som sagt var GRÖN e jag, ska jag ta hela mappen lr bara skin , man jag kan ju inte komma åt nåt i xboben så jag ska skriva sökvägen i mitt ftp prog rätt? XBMC ligger alltid i samma part?
      Har provat skicka allt möjligt till xboxen XBMC hela proget, bara skins lite andra grejor, kommer inte in i xboxen för att se var mitt XBMC ligger, så jag har tankat till alla jäkla partiotioner.

SNÄLLA FÖRKLARA SOM DU HADE GJORT TILL EN 3-ÅRING
      Last edited by spelfan; 2005-03-03, 13:27.

Comment

Det är bättre du söker i forumet det finns beskrivet steg för steg det kan bara inte bli fel om man går lugt & sakligt fram, bevid Nya Inlägg finns en kanon länk som heter SÖK använd den
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

behöver inga spydiga inlägg lr nåt otydligt skit vadå lungt å sakligt det fanns fan imget tackar adjö till detta forum

Comment

du koppla in hdd i datorn och rederigera dät ifrån..

en kompis till mig gjorde så

Comment

Original inlägg av spelfan
              behöver inga spydiga inlägg lr nåt otydligt skit vadå lungt å sakligt det fanns fan imget tackar adjö till detta forum
              Undrar vem som är spydig här.
              Innan man börjar skriva här kan det vara ett TIPPS att kolla in sök just din fråga kan ha besvarats en 100 GGR då är det ju onödigt att besvara den igen
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X