Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Slutet försvinner på DVD-image i XBMC...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Slutet försvinner på DVD-image i XBMC...

När jag kör vissa DVD-image i XBMC så försvinner ett par minuter på slutet. När jag testar filmerna på datorn funkar det bra. Men då fungerar ju DVD-menyn också, har det något med detta att göra?

Såvitt jag har förstått fungerar barar DVD-meny i MS Dash och Dongle Free DVD Player eller något liknande. Stämmer detta? Men kan man med något av de programmen köra DVD-imagefiler från hårddisken eller måste man köra brända skivor då?

Tacksam för hjälp!

Xboxens filsystem XFAT har en begränsning och kan inte köra filer större än 4 GB. Den klipper det som är över 4 GB.

Mvh
    Granqvist

Comment

Okej. Och det går inte att lösa detta på något sätt eller? Man måste helt enkelt fixa så filerna ligger unde 4 gb?

Comment

SMB sök på det
        Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Körde allt genom datorn med SMB förut, men köpte hårddisk till boxen för att slippa det.

Så det går alltså inte på nåt sätt att köra filer över 4 gb?

Comment

Packa upp den på datorn me typ deamon tools l liknande å skicka över vob-filerna å dom andra va dom nu heter

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X