Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Äkta DVD-stöd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Äkta DVD-stöd

Glad påsk alla XBMC användare

Läste precis ett inlägg från Darksidedesign.
    Fan, jag som trodde att jag hade det svårt

Nu till min fråga, någon som vet hur långt "dom" har kommit med det äkta dvd-stödet i XBMC?

Man vill ju få lite valuta för sina donerade pengar

patcha din xbxodash.xbe men region free patchen döp sedan om den till regfridvd.xbe ändra i evox.ini till DVDPlayer= "c:\regfridvd.xbe" så har du äkta DVD stöd med fjärr & allt eller så vänta tills XBMC fär stödet i sig kanske till sommaren.....
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Yes pege63, det har man så klart redan

Comment

Oki annars vänta jag åxå på DVD stöd i XBMC, annars har ju AVAdash det ju
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

grejen med xbmc dvd stöd är ju att man villa kunna se img, iso filer med dvd-meny (slippa bränna de till en dvdr skiva)
          Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Personligen så tycker jag menyn inte det viktigaste, bara filmen går igång och man kan ändra ljudspår och subs.
            En del fungerar men dom image filer som inte gör blir till att bränna på dvd-rw skiva.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X