Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inställningar i XBMC

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Inställningar i XBMC

Har nyss bytt ut min XBMC till en nyare version. Jag kopierade helt enkelt in mapparna & filerna direkt över den gamla XBMC'n. Även om XBMC'n funkar, så går det inte att göra några systeminställningar längre. Vad har jag missat???

Det rekommenderas att man tar bort den tidigare versionen av xbmc.. Jag rensade även cashen för serkäerhets skull.
    - detta konto avstängt, troligen hackat.

www.tcip.se | X-ecuter 2 PRO, 120GB-hårddisk |

Comment

En rekommendation:
      jag brukar kalla mapparna för datumet. Typ XBMC-2005-04-01 .. sedan spar jag alltid den g:a tills jag vet att den nya funkar ok!

Comment

Original inlägg av whopper
        En rekommendation:
        jag brukar kalla mapparna för datumet. Typ XBMC-2005-04-01 .. sedan spar jag alltid den g:a tills jag vet att den nya funkar ok!

Varifrån drar du ner dom senaste?

Comment

ftp://xbins:homebrew@xbmp.uk.xbins.org/ här har du en CVS från 1 April vill du ha nyare får du leta torrent filer eller kompilera själv..
          Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Original inlägg av mysiskatten
            ftp://xbins:homebrew@xbmp.uk.xbins.org/ här har du en CVS från 1 April vill du ha nyare får du leta torrent filer eller kompilera själv..
            Den har jag redan, men tack endå.

Comment

det är samma som jag plockar från..

Comment

testa ta bort 0face008 mapparna i e:\udata & e:\tdata , det raderar alla settings, då skulle du kunna göra om de som du vill på ny ;-)

Comment

Testa att använda "XBox-Saves Manager 4.5". Så ser du vilka mappar som tillhör xbmc.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X