Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kategorisera spel under GAMES menyn

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag får fram dom i både Höger & vänster
    så vill man ju slippa & skrolla & välja en kategori istället där just D spelet finns i som man vill spela
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Mjo... det får jag med. Men grejen är den att man kan inte ha fler än 5st menyer på vänster sida. Och eftersom jag vill ha fler kategorier än 5st betyder detta att "default" menyerna som brukar finnas där inte kommer med. Dvs, Games, Emulators, Apps, DVD-Game. Jag vill bara ha dessa standard menyerna där och sedan välja kategori ENDAST på högersidan i form av mappar. Dessutom vill jag kunna lägga in en bild i tex mappen "Action" som då skall visas när man ser dom olika kategorierna. Precis som man kan göra med vanliga mappar i Musik och Film! Men det verkar som att det inte går att göra detta *ledsen* men tycker o andra sidan det är väldigt konstigt för det är rätt många som har hdd på >200gb och då får man detta "problem".

Men har du en lösning på detta med så återkom gärna!

Comment

Bara för att klargöra för en nybörjare

Om jag har Avalaunch och vill kategorisera spel under GAMES menyn ska jag göra som beskrivs ovan då?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X