Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Filmproblem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Filmproblem

Jag har ett problem. När jag kollar filmer på boxen så på visa filmer så slutar filmen visas och man hamnar ute i menyn igen, efter ca 2-3 min. Jag har testat både .avi och .mpeg och det är ingen skilland.

Kan nån komma med tips!!

Jag har samma problem med filmer om jag kör från dvd-r. Om jag använder cd-r så är det inga problem. Använder du dvd-r kan du väl testa att byta märke på skivorna det brukar finnas listor med de märken som fungerar bäst samma gäller om du använder cd-r testa andra skivor eller kanske till och med cd-rw skivor.
    Om du kommer på någon annan lösning så posta gärna svaret för jag är intresserad av att veta vad det kan vara för fel =)

Comment

Vilket release datum har du XBMC?
      kör du de från HD eller cd/dvd/SMB(över nätverk) ?

alltid bra att köra med nyare XBMC brukar fixa en massa problem
      Last edited by mysiskatten; 2005-05-08, 13:47.
      Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Mina problem är oftast när jag kör dvd-r och har t.ex. en tv-serie på skivan då fungerar aldrig första avsnittet men övriga fungerar utmärkt. Mitt xbmc är rätt gammalt minst 6 månader, kanske skulle testa med en nyare release.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X