Hej, nu har jag sökt och letat på forumet, men inte riktigt hittat svaret på min fråga. Jag har en film i iso format, hur ska jag göra för att kunna spela upp den på min xbox?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Spela upp filmer som är iso fil?
Collapse
X
-
Bränn den på en skiva och starta DVD-X2 sen spelar du upp dvd'n i xboxet som om det vore en riktig dvd spelare"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
-
Jo. Installera Alcohol120%. Mounta iso'n i den virtuella dvd läsarn. Sen startar du nåt dvd ripp program som kan göra div-X av en dvd skiva. I programmet väljer du att den ska göra div-X av skivan du nyss mountade. Detta kan ta ett tag. När den är färdig, så FTP'ar du bara över Div-X filen till en mapp i din xbox. Sen startar du XBMC och spelar upp Div-X filen från den mappen. Eller så streamar du Div-X filen genom ditt nätverk."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=22169
du startar iso,img filen som alla andra filer över nätverk.Last edited by mysiskatten; 2005-05-08, 17:33.
- Citat
- Flag
Comment
-
mycket riktigt."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment
-
http://www.download.com/DivX-DVD-Rip...ml?tag=lst-0-5
Den är gratis och verkar funka. Det är bara att testa."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment
-
Annars klarar min TWIX/220GB HD att spela upp ISO filer direkt, bästa köp jag gjort, bärbar media Jukebox spelare.Last edited by pege63; 2005-05-10, 10:46."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
ok. Hade du tänkt koppla den till xboxen?"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej man kopplar den direkt till TVn med Scart el S-Video sen sköter man allt med en fjärr som sagt ett bra köp var det iaf."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment

Comment