Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Det finns stöd för dvd menyer i XBMC

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

menar du att de skulle ha släppt DVDpalyer med menyer i senaste ??
    ser inget om det i changelog för XBMC

kör 20 maj build och där var de raderna bortkommenterade.
    Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Original inlägg av pege63
      Är inte detta redan fixat i den senaste Vers?
      Senaste versionen av vad? Filen Application.cpp? Nej, den koden är fortfarande bortkommenterad.

Men om man kompilerar själv så kan man ju alltid ta bort kommentarerna så att den interna dvdspelaren används. Det har jag gjort.

Comment

Det räcker väl inte bara att ta bort man måste väl kompilerar den åxå el?
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
          Det räcker väl inte bara att ta bort man måste väl kompilerar den åxå el?
          Ja jag skrev ju det. "Om man kompilerar själv..."

Comment

Ja men jag undrade om det var ett krav för att det skall funka
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

undrar om dvdplayerbetan funkar bättre i en nykompilerad xbmc än 2005-04-22 som jag kör nu??

isåfall.....kanske nån som känner ett sug av att dela med sig

Comment

Nix.

Gå in på http://cvs.sourceforge.net/viewcvs.p...=file&view=log och välj view på senaste application.cpp.
                Där i söker du på dvdplayerbeta och då ser du att dom raderna är kommenterade...

Comment

Det finns en färdig version på bittorrent som gärna delar med sig av kunskaper

Comment

Vad menar du? Är det någon som lagt upp en version med dvd-stödet inkompilerat?

Synd.

Comment

man kan ju hoppas att inte så är fallet....är det verkligen så page63?!
                      Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Det är väl bra att nån lagt ut sin build eller? Då kan ju alla 99% som inte kan/vill kompilera själv få kolla på betan av dvdspelaren...

Comment

Original inlägg av ktd
                          Det är väl bra att nån lagt ut sin build eller? Då kan ju alla 99% som inte kan/vill kompilera själv få kolla på betan av dvdspelaren...
                          Och du tror inte att det finns en anledning till att koden numera är bortkommenterad? Tänk efter lite nu.

Comment

Original inlägg av ktd
                            rädd bara att det kommer massa frågor och klagomål på att det inte fungerar som det ska osv (tänker mest då på det officiella XBMC forumet)

verkar det som oml de vill ha feedback på dvdspelaren(med menyer) just nu tror du?
                            Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

pege63....jag har kollat igenom en del torrent sidor...men inte hittat
                              har du en letråd att bjussa på??

Comment

Original inlägg av thurgood
                                Och du tror inte att det finns en anledning till att koden numera är bortkommenterad? Tänk efter lite nu.
                                Om du slår upp vad ordet beta står för så är det just en "public release", dvs att användare ska testa och utvärdera. Innan beta heter versionen Alfa och den är för intern testning...
                                Sen är det ju så att på xbmcs irc kanal så har jag pratat rätt mycket med devsen och dom andra hang aroundsen och dom säger själva att dom skiter i om folk testar eller inte. Dom kommer ändå inte att svara på frågor som inte är relevanta angående dvdspelaren.
                                Så med andra ord thurgood, du är mer "upprörd" än dom som utvecklar XBMC att den finns på torrentsidor...

Klart att dom inte vill ha klagomål osv på spelaren men är ni så dumma så ni går och klargar på att saker inte funkar när ni vet att det är en beta?
                                Svarert är antagligen tyvärr JA. Nivån på förstånd hos folk på det här forumet är bland dom lägsta av alla forum "out there"...
                                Last edited by ktd; 2005-05-24, 20:15.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X