Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem efter uppdatering av XBMC

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem efter uppdatering av XBMC

Hej.

Jag uppdaterade precis mitt XBMC till en nyare version, det funkade bra till en början men efter en omstart så kommer jag ej längre in i XBMC.

Jag sitter nu i en situation där jag ej kan FTP´a in backup på min xbox, läget är med andra ord helt låst

Det enda jag i nuläget kommer åt är sjävla startmenyn för min Xenium chip, där man ändrar eprom,disktools osv.

Är det någon som har ett tips på hur man kan få igång XBMC igen, antar att det blir svårt när man ej kommer åt XBMC o dess nätverk?

Mvh Johan

Kan ju sätta in en SD så kommer du åt boxen ta bort XBMC mappen & FTP in den gammla vers du hade innan fattar inte varför folk ska byta när en version funkar felfritt
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
      Kan ju sätta in en SD så kommer du åt boxen ta bort XBMC mappen & FTP in den gammla vers du hade innan fattar inte varför folk ska byta när en version funkar felfritt
      Håller med, fast den gamla versionen jag hade funkade väldigt dåligt.
      Hmm , vad är SD..är det superdisc?

Tack för snabbt svar så här på söndag o allt

Comment

jo och starta från den.. den har ftp osv
        Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X