Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Filmer vill inte starta...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Filmer vill inte starta...

Vissa filmer vill inte starta... När jag försöker streama... Stora dvd images går skit bra... Men ibland inte och ilbant inte för mindre xvid filmer... Detta har uppkommit sedan jag för en tid sen bytte till nyare build... Tar alltid bort 0face008 mapparna... Och allt annat man kan göra men har alltid samma problem med de nyare releaserna... Prövade senaste nu idag... Blir smått galen efter att pröva allt jag kan komma på... Hoppas någon kan hitta en lösning på ett problem många andra verkar ha...

Mvh En tillsammans med många andra som har grova problem...

Flyttad film funkar...

Har dock testat att flytta filmen till en annan share... Då den funkar... Konstigt?...

Har liksom andra filmer i den sharen som inte funkar och vice versa...

Hoppas fler som uppmärksammat detta problem kan hjälpas åt att hitta en lösning...

Comment

vilken build har du nu??

Comment

Har 2005-08-12 Tech tagen från xbins...

Comment

Xbox_Media_Center-09-11-05-RS testa denna

Comment

kör du XBMC som dash ? glöm då inte att uppdatera "default.xbe" på C:
            Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X