Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Utdelning ej tillgänglig?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Utdelning ej tillgänglig?

Har sökt på detta problemet men ej httat något svar.

Jag har nyligen uppdaterat XBMC och använde samma inställningar i xboxmediacenter.xml för att komma åt mina filer på en annan PC.

Jag kommer åt en mapp som heter Musik men när jag försöker öppna en undermapp får jag följande fel i XBMC "1073741772 utdelning ej tillgänglig".

Jag har samma inställning för en mapp som heter Filmer men där är det inga problem med undermapparna. Är det någon felinställning i PC:n eller XBMC?

Tacksam för svar!

Hjälp

Tack för all hjälp. Verkar som jag är ensam om problemet....

Comment

skulle kika närmar på vad du skrivit för ip på din share för den mappen i din XboxMediaCenter.xml

har du xbmc som dash så är de xmbc.xml på c: som du ska kika i (och uppdatera)
      Last edited by mysiskatten; 2005-11-02, 20:59.
      Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Berodde för mig på att jag hade lagt in ipet till min dator och inte till routern.
        Last edited by EnSkugga; 2005-11-04, 01:45.

Comment

För info löste det sig met att jag döpte om mapparna. Tydligen gillar inte xboxen mappar som börjar på en siffra, typ "70-tal".

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X