Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kommer inte åt musiken

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kommer inte åt musiken

Vad kan det vara för fel när jag inte kommer åt "My Music" i XMBC. Det händer inget när jag trycker på den. Dom andra knapparna funkar efter att jag bytte ut filen "keymap.xml" det funkade inte alls med den nya som följde med den nya versionen 2005.10.27-fedR så jag kör nu med den som va med i 2005-07-20-PIMPED. Vad kan det vara för fel?
    Xbox 1.6 Alladin Advance v3

Jag har samma problem. Händer inget med Music-knappen, allt annat funkar perfekt.
    Har testat flera versioner men inget funkar.

Comment

Original inlägg av dannel
      Dom andra knapparna funkar efter att jag bytte ut filen "keymap.xml"
      Fråga varför har du ändrat i din keymap.xml

Sedan ska du nog hålla dig till "riktiga" builds och inte någon som heter pimped osv kika här ftp://xbins:homebrew@xbmp.uk.xbins.org/
      Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Tips

Tänk på att du måste byta ut .xbe filen under c: också. Det gjorde jag och nu funkar det klockrent

/Berc99

Comment

Original inlägg av Berc99
          Tänk på att du måste byta ut .xbe filen under c: också. Det gjorde jag och nu funkar det klockrent

/Berc99
          Tack för det!! Det löste sig direkt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X